8 maja 2010

Wymiankowo

Dawno tu nie zaglądałam, ale dzisiaj cierpliwym Odwiedzającym wynagrodzę oczekiwanie i pokażę efekty wymianek wszelakich oraz nowości, które ostatnio zmajstrowałam :) Ale nowości dopiero w kolejnym poście. Najpierw wymianki :>

Wizażowa wymianka majowa z okazji wiosny
Kolejna wymianka biżuteryjna na forum Wizażu, w której miałam przyjemność uczestniczyć, przyniosła chyba jeszcze więcej śliczności, niż wymianka z okazji Dnia Kobiet :) W mojej osobistej szkatułce z biżuterią zagościła bransoletka wykonana przez Anię - Rogatą z kwarców i ametystów :> Piękna, bogata, błyszcząca i dźwięcząca przy poruszaniu - wprost idealna :D





A żeby było ciekawiej, na blogu Rogatej wypatrzyłam sobie takie kolczyki, które również trafiły do mojej skrzyneczki, ale już jako klipsy :)
PIĘKNIE DZIĘKUJĘ Aniu :*

W zamian za te prześliczne ametysty, w ręce Rogatej trafiły:

Łzy Anioła
Fasetowane kule i oponki akwamarynu oraz pleciony łańcuszek z czystego srebra.



 

Natomiast mi w udziale przypadło wykonanie "szalonego i pokręconego" prezentu dla wizażowej Lubomirki. "Szalony i pokręcony" jakoś nie bardzo mi współgra z techniką ogniwkową, więc nieźle się natrudziłam, zanim coś wymyśliłam... Dość sporo czasu mi zajęło stworzenie koncepcji "z jajem" ale w końcu powstał:

Sorbet malinowy
Oponki i kuleczki rodochrozytu w przepięknym malinowym kolorze, omotane łańcuszkami i przywieszkami z oksydowanego i polerowanego srebra.


 

 

Niestety jednej z Uczestniczek wymianki los pokrzyżował plany i nie pozwolił bawić się razem z nami :( Ale żeby nikomu nie było przykro, Organizatorki wyszły ze wspaniałą inicjatywą wspólnego prezentu na pocieszenie :> Oczywiście wszystko odbyło się w wielkiej tajemnicy :> Kto mógł, dorzucił jakiś drobiazg do wspólnej paczuchy, i niczego niespodziewająca się Sunnyskies dostała górę prezentów naładowanych pozytywną energią :D Ja również miałam przyjemność dorzucić małe co nieco i do Sunny powędrowały ode mnie takie oto maleństwa:

Dream a little dream
Maleńkie kolczyki z kuleczek szaro-niebieskiego kwarcu na plecionce z oksydowanego srebra.


Mam nadzieję, że będą się dobrze nosić i wywołają choć cień uśmiechu na twarzy :)

 

Wymianka indywidualna
Oprócz inicjatyw ogólnych, na Forum pojawił się również wątek z wymiankami indywidualnymi, w którym można wymienić konkretny przedmiot na inny konkretny przedmiot i w ten oto sposób umówiłam się z Sasillą, że za jedne z moich kolczyków dostanę zestaw bilecików do biżuterii :> Sas zamówiła sobie u mnie taką plecionkę:


Chaberki
Ręcznie pleciony srebrny kwiat oraz zakręcone oliwki sodalitu.





1 komentarz :

  1. Łzy anioła sa moje - najmojsze i najpiękniejsze :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń