1 lipca 2010

Kolejna wymianka

Jak w tytule ;) Tym razem wymianka biżuteryjno - frywolitkowa z Agave vel Nami połączona ze spotkaniem plotkowym przy deserze lodowym Poznańskiego Grona Biżuteryjek :D

Oto prezent, który dostałam od Agave - zestaw broszek w stalowo-pistacjowej kolorystyce ze srebrną frywolitką :) Na białej bluzce prezentują się genialnie :D





A to podarek, który wykonałam ja:
Leśne dzwonki
Bardzo dłuuuugie i bogate kolczyki wykonane z fasetowanych kuleczek i oponek ametystu, fasetowanych kuleczek iolitu oraz kryształków Swarovski bicone w kolorze Montana, wplecionych pomiędzy srebrne łańcuszki i zawieszonych na plecionce chainmaille. Całość oksydowana i polerowana. Niech się dobrze noszą :)







2 komentarze :

  1. Kolczyki są piękne:* Pięknie się prezentują. Na wyjątkowe okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac!!!
    Przepiękne rzeczy tworzysz, z charakterem:)
    Cieszę się, że odkryłam Twój blog:):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń