9 października 2010

CANDY jesienne - drobna modyfikacja

Jejku, jejku, ile chętnych na Candy :D Nawet nie wiedziałam, że tyle osób tutaj zagląda, a to dopiero tydzień minął :D Cieszę się bardzo i bardzo mi miło :) Ale właśnie w związku z Candy mam mały komunikat:
Stwierdziłam ostatnio, że jakiś taki mało zapleciony ten mój wisiorek jesienny, w związku z czym postanowiłam go trochę wzbogacić :) Zaplotłam na nowo całą górną część pod krawatką, co sprawiło, że wisiorek się wydłużył do długości 8,7cm. Jeżeli komuś się ta nowa wersja nie podoba, proszę zostawić wiadomość w komentarzu - na pewno się nie pogniewam :) Mam jednak nadzieję, że teraz wisiorek jest bardziej chain niż łańcuszkowy, i że nadal będzie miał swoich amatorów :)




Życzę dalszej dobrej zabawy i przepraszam za zamieszanie :*

6 komentarzy :

  1. Modyfikacja wyszła na zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Modyfikacja bardzo przyjemna ;) Generalnie uwielbiam Twój blog i dlatego postanowiłam przyznać Ci wyróżnienie, które znajdziesz za chwilę na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Przedobrzyłaś o te uszy przy kółku tak na moje niewprawne oko "estety" : ))
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, proszę zajrzyj do mojego 86 postu, jest tam dla Ciebie niespodzianka:):):)
    oto link do tego postu:
    http://jolazola.blogspot.com/2010/10/86-wyrozniona.html

    OdpowiedzUsuń