3 października 2010

Rocznicowe CANDY jesienne :)

Z tej okazji, iż jutro (4 października) mija dokładnie rok od dnia, kiedy założyłam bloga, urządzam małą zabawę i ogłaszam:

JESIENNE CANDY ROCZNICOWE
:D


Aby wziąć udział w zabawie, należy spełnić następujące warunki:
1. Pozostawić komentarz pod tym postem.
2. Umieścić na swoim blogu informację o moim Candy wraz z linkiem.
3. Osoby nieposiadające bloga proszę również o pozostawienie komentarza i dodatkowo o podanie namiarów na siebie w postaci maila.

Zgłoszenia do 30 października (sobota)
Losowanie 31 października (niedziela)


A oto nagrody:

Jesienny zestaw rocznicowy
Wahadła - autumn
Długi i "dyndający" wisiorek w jesiennej kolorystyce z mojej najnowszej serii "Wahadła" :) Wykonany z fasetowanej kropli karneolu (10x8mm) o kremowo - pomarańczowym wybarwieniu oraz pomarańczowych nieregularnych oponek karneolu (ok. 5mm) zawieszonych na dużych ozdobnych kołach, ozdobionych łańcuszkami nawiązującymi do tytułowych wahadeł wiszącego zegara. Wszystkie elementy srebrne pr. 925 i 930, oksydowane i polerowane. Długość całkowita wisiorka - ok. 8cm


 

 

oraz Ognista broszka jesienna do kompletu z wisiorkiem :)
Wykonana z ogniście pomarańczowej oraz musztardowo żółtej tafty połączonej z organzą w trzech kolorach: czerwonym, pomarańczowym oraz żółtym, wykończona oponkami karneolu użytymi w wisiorku :) Średnica broszki - ok. 7,5cm.



Skoro za oknem "złotej polskiej jesieni" nie było, to będzie chociaż u mnie na blogu ;)

Ten komplecik jednak nie jest jedynym prezentem. Ponieważ to moje pierwsze CANDY, stwierdziłam, że przydałoby się więcej podarunków :) W związku z czym dokładam jeszcze komplecik biżuterii z jednego z poprzednich postów:

Purple trio
Niewielki, nieco romantyczny i bardzo kobiecy komplet biżuterii: kolczyki i wisiorek, wykonany z fasetowanych kuleczek pięknie wybarwionego, fioletowego sugilitu (10mm) w kwiatowej oprawie miseczek bali oraz plecionki chainmaille. Wszystkie elementy srebrne pr. 925 i 930, oksydowane i polerowane. Długość całkowita kolczyków - ok. 4cm, długość całkowita wisiorka - ok. 3,3cm.



Zgłaszających się do udziału w CANDY proszę o wpisanie w komentarzu, który komplet chcieliby otrzymać. Można wpisywać oba - karty do głosowania zostaną odpowiednio podzielone :)

Zapraszam i życzę udanej zabawy :)

97 komentarzy :

  1. och jakie słodycze! zgłaszam się, tylko nie nie wiem co bardziej mi się podoba. niech los zdecyduje jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne oba, ale ja ostatnio mam apetyt na fiolety :) Zatem zapisuję się na drugi piękny komplecik :)
    Ps. I zapraszam na moje "słodkości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie wspaniałości :) który by tu wybrać, hmm trudno się zdecydować oba cudne, niech i za mnie los zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:)
    Purple trio jest cudowne:)
    http://pracowniaalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. trudno sie zdecydować bo oba sa cudowne, ale moze na jesienna slote ten zywszy w pomaranczach...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten fioletowy komlet;)
    Chyba będzie mi się śnił po nocach:)
    www.magiczneklebuszki.blogspot.com
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Candy jest tak piękne, że nie da się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie są te twoje cuda. nie wiem co ładniejsze czy broszka - zakochałam się w niej. czy ten fioletowy komplet. chyba zapisze się na oba:D pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja jestem chyba zachłanna chcę oba:D
    a tak na prawdę i tak zadecyduje LOS:)
    ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trudna decyzja...
    Oba są przepiękne. Kocham takie cudeńka, więc również ustawiam się w długiej kolejce...być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. również jestem niezdecydowana bo oba prezenty są przepiękne:))

    Gratulacje rocznicy!!:)
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba komplety są cudne, nie pogniewam się jeśli którykolwiek trafiłby w moje łapki :D
    mail: kasiax3 małpa gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zgłaszam się i ja, takie wspaniałości :) www.moje-imaginarium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nooo, Siostra, poszalałaś! Jesienny komplecik cudny. Purple też cacko, ale mi w fiolecie nie do twarzy:(
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna biżuteria:)
    przyłączam się do kolejki
    do gustu przypadło mi Purple trio

    OdpowiedzUsuń
  16. Może tym razem się uda:) Ja zgłaszam chęć na komplet z brochą. Pozdrowienia Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne prezenciki przygotowałaś - mi najbardziej przypadł do gustu Purple trio :-)
    ustawiam się więc w kolejce.
    Pozdrawiam
    http://pinki-ak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieźle nas kusisz. Nie da się ominą. Mi się podoba ten ognisto-jesienny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudeńka :-))))) Może się uda ;-)))))ustawiam sie więc w kolejce
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba zestawy są cudne, nie potrafię się zdecydować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak obiecalam tak robie.Zapisuje sie chetnie bo nagrody obiecujesz cudne.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mhm... dla mnie ten fioletowy zestaw :) Jest piękny :)
    Notka tu: http://pasjedoti.blogspot.com/2010/10/cukieraski-rozdaja.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciepłe kolory jesieni..tej słonecznej , kolorowej..oby tak do zimy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień Dobry

    Talent w pełnej krasie więc mój e-mail wpisać się da się.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakbym mogła się nie zapisać:) Nie wiem czemu ale te pomarańcze mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się czym prędzej na purple trio, czyli zestaw 3 w pięknych fioletach!!!! Trzymam za siebie kciuki :) hahah

    Pozdrawiam!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie piękności... chętnie stanę w kolejce. a najlepiej w dwóch kolejkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie śliczności mi strasznie ten się podoba Purple trio

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejka długa ale i ja w niej stanę a może mi się poszczęści :)
    Broszek nie noszę i nie przepadam za kolorem pomarańczowym (sama nie wiem dlaczego) Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorków więc wybieram drugi zestaw :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oba zestawy są fajne ale w numerku drugim się zakochałam, oj mam nadzieję, że to ja będę miała szczęście go wylosować :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Zglaszam się do candy i wybieram zestaw nr 2, czyli purple trio, choc wybór cięzki bo wszystko wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ tu cudnie, dobrze że zdążyłam :)Nie mogę się zdecydować...zachłannie zgłaszam się na oba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje rocznicy :)
    Ja się ustawię w klejce po pomarańczowy komplet :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zła na siebie, że dopiero dziś odkryłam Ciebie i Twój blog .. to co robisz .. jest nieziemskie!!! Już jestem wielką fanką Twojej biżuterii. Dlatego nie mogę nie stanąć w tej kolejce ..
    Zapisuję się po komplecik pomarańczowy :)Choć to była ciężka decyzja :)
    Podziwiam :) A sobie życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesienny mój:) Chociaż i drugi niczego sobie... Ech kobieto, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączam do miłośniczek ognistych pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się na to fantastyczne candy :) Wybieram Purple Trio
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj, oj, oj. Osiołkowi w żłobie dano... Jednak poproszę Purple Trio
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj nie wiem, nie wiem...oba mnie zaczarowały :) ale jednak zgłosze się na pierwszy, słoneczny komplecik :) Ma w sobie radość :)
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam sie na oba :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ola jak zawsze wyczarowałaś małe cudeńka :)
    A ten fioletowy zestaw kusi... ;)
    Do zob w ZG!
    gamaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczności:)
    i zdecydowanie jesienno-pomarańczowy...
    lilnut116@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Och, och och... piękności... i to oba zestawy..
    ale co bym nie była taka pazerna stanę w kolejce po ten drugi:)
    Pozdrawiam filcowo

    www.zafilcowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się, jak najbardziej : >
    www.cassiopeia.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. jak zwykle wszystko piękne,
    wybieram oba
    mmotyczko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cuuuda! Ja też się przyłączam :) Chyba raczej na drugi komplecik się piszę ;)

    http://evire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne są oba kompleciki. Oczywiście nie mogę opuścić takiej uczty, więc ustawiam się w kolejce do losowania!!! :)

    http://atorod-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. bajeczne Candy, z przyjemnością się zapisuję:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie potrafię zdecydować, który komplet piękniejszy i który bardziej chciałabym przygarnąć, więc niech los zdecyduje...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też się zapisuję :) http://majusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fiolet to mój ulubiony kolor, dlatego sie pisze. Chociaż drugi komplecik równie boski.
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  52. jakie cuda :) ale nie wiem które ładniejsze więc poproszę wpisac mnie na oba kompleciki... wybór pozostawię losowi...:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wybieram pierwszy komplet, bo pomarańczowe wahadło jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  54. eeee to w takim razie jak mozna się zapisać na oba komplety to ja sie piszę na oba:) :D

    OdpowiedzUsuń
  55. ciężko się zdecydować, więc wybieram oba :)
    mart2@op.pl
    fanka z Piły :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aaa mi najbardziej z Twoich cud podoba się dyndający wisior. Cudny! Więc się na niego pisze!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nádherné veci vyrábate...prosím aj mňa zapíšte...Eli

    OdpowiedzUsuń
  58. oj ja sie pisze na dwa zestawy;)))

    OdpowiedzUsuń
  59. Istne cuda!!! Ja zapisuję się na ten komplecik fioletowy jest po prostu taki jaki się mi marzył:)))

    OdpowiedzUsuń
  60. nie mogę się zdecydować, więc piszę się na dwa:):):) cudne są:)
    zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się bo zauroczył mnie pomarańczowy zestaw nr.1 :))
    zapraszam na moje candy
    all4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się i ja :)
    może dzisiejsze urodziny przyniosą mi szczęście :)
    długi wisiorek jest czaderski!!

    OdpowiedzUsuń
  63. też się zgłaszam po tak cudne prezenty
    chantel111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ustawiam się i ja (po drugi komplecik):
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/10/candy-pazdziernikowe.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne, zapisuję sie na oba, co los przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oba zestawy są ciekawe - czy jestem zachłanna jeżeli postoję w dwóch kolejkach? Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. staję w kolejce i poproszę Purple trio :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Stronki nie mam niestety, ale z zachwytem obserwuje no i byłoby fantastycznie móc nosić purple trio. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ja decyduję się na łut szczęścia, bo nie wiem na który zestaw się zdecydować :)

    http://madzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się do przepięknego purple trio :)

    OdpowiedzUsuń
  71. cudna ta twórczość. Może mnie się też kiedyś uda osiągnąć taki poziom umiejętności. Póki co staję w mojej pierwsej kolejce, zwłaszcza po fioletowy zestawik...

    OdpowiedzUsuń
  72. ja się zgłaszam do kompletu pomarańczowego! taki kolor na pewno ociepli jesienne dni :o)
    pozdrowienia! krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. gratuluję blogowe roczku^^

    hm, wybór trudny ponieważ oba komplety sa sliczne :) sama nie zdecyduję, więc zgłaszam sie na oba i zdaję się na wujka randoma ;) http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. To może i ja spróbuję szczęścia? :) http://sadowska.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się na pierwszy zestaw! Piękny wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  76. To i ja spróbuję szczęścia:} http://justynat87.pinger.pl/
    jtroc@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Dołączam do zabawy, podobają mi się oba komplety
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Więc i ja spróbuję szczęścia w obu losowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja również mam chrapkę na Twoją biżuterię :) jeśli można to w obydwu losowaniach chętnie wezmę udział, jeśli nie to wybieram fioletowy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  80. Purple trio skradło mi serce... z przyjemnością zapisuję się na listę chętnych na te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  81. piękne! zostawiam komentarz i namiary na mnie: zuza2106@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. poproszę pomarańcze :)
    pozdrawiam asieńczyk :)
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Staję w kolejce po te piękności! Zapraszam do siebie na bloga:
    www.creative-mobo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Prześliczne cukiereczki ja staję w kolejce po Purple trio ten ostatni komplet jest uroczy

    Pozdrawiam serdecznie

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękności! Cuda po prostu :)
    Jeśli można, zapisuję się na fiolety!

    magdatomalak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Wow piękności, ciężko się na coś zdecydować, więc zapisze się na oba :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapisuje się na dwa, bo są ślicznę i trudno wybrać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam, same cudeńka, oba komplety są warte grzechu. Jeśli można to zapisuję się na dwa losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja też się ustawiam w kolejce. Obydwa komplety śliczne ale ze względu na kolor zapisuje się na purple trio.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. przyłączam się do zabawy. a podobają mi się oba zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja się dołączam. Moim faworytem jest fiolet- cudny!
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Я из Росссии,мне у вас очень понравилось.Очень красивые украшения,не возможно выбрать что-то одно,оранжевые как солнышки,а фиолетовые очень элегантны.Хочется фиолетовый комплект.
    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawiam się w kolecje po oba komplety ;)

    przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. w ostatniej chwili i ja bym się chciała zapisać:)
    kolejka o fioletowy komplecik;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Purple trio skradlo moje serce:) ustawiam się grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  96. Słonko, ale losowanie się już odbyło ;) A Purple trio powędrowało do Kasi :)

    OdpowiedzUsuń