8 listopada 2010

I po jarmarku :)

Coś strasznie długo zwlekałam z napisaniem tego postu... Już po weekendzie jarmarkowym, i po następnym weekendzie, więc najwyższa pora zamieścić wpis na blogu :)

Po jarmarku wróciłyśmy mocno zmęczone, ale zadowolone :) Stoisko udało nam się zaaranżować całkiem przyzwoicie, miło spędziłyśmy czas gawędząc na przeróżne tematy, ale przede wszystkim odwiedziło nas mnóstwo przemiłych osób, które nie szczędziły nam komplementów, za co serdecznie Im wszystkim dziękuję :) Pozytywne opinie Oglądających, którzy potrafili docenić wkład pracy, czas i serce włożone w to, co robimy, dały nam ogromną motywację do tworzenia nowej biżuterii i mam nadzieję, że nasze kolejne prace również spotkają się z ciepłym przyjęciem :)

A na koniec jeszcze mała fotorelacja :) Jakość zdjęć niestety tylko taka, na jaką pozwalało oświetlenie w pomieszczeniu, ale zadowolone miny dziewczyn mówią więcej niż cała otoczka zdjęcia ;)

Dwie Agi za kontuarem




I kilka zbliżeń na nasze wyroby :)

2 komentarze :

  1. Już myślałam, że nic nie napiszesz stwierdziwszy, że my już wszystko opisałyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nie no, ja się tylko zebrać za pisanie nie mogłam ;) Wersja robocza posta powstała zaraz po jarmarku, a potem przyszła szara codzienność w pracy i długi weekend bez komputera, i tak jakoś wyszło, że dopiero teraz napisałam ;P Następnym razem obiecuję poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń