6 marca 2011

Wymiankowe zaległości

Strasznie dawno temu te wymianki były, ale jakoś nie miałam kiedy ich zaprezentować, więc teraz biję się w pierś i chwalę prezentami :)

Wymianka indywidualna międzyforumowa na Wizaż.pl


Lwia paszcza
Wymiakowe kolczyki dla Pagaty, które powstały w podziękowaniu za prezent na Wieczór Panieński oraz kartki ślubne :) Maleńkie fasetowane granaty oraz kuleczki onyksu ubrane w łańcuszki i zawieszone na koronkowej plecionce ze srebrnych kółeczek. Miały być długie i dyndające, i chyba się udało ;)


 

 

 

 

 


Mikołajkowa wymianka na biżuteryjnym forum Wizaż.pl :)

Przy tej ilości osób, które brały w niej udział, szanse na wylosowanie drugiej osoby tworzącej chainmaille wynosiły jakieś 4%, a mimo to, ja dostałam właśnie zadanie zrobienia maleńkich i delikatnych sztyftów dla jednej z ogniwkowych biżuteryjek - Niwki (żeby mieć takie szczęście w Totolotka... ;)) Oto co powstało w mojej "pracowni":

Fern green
Maleństwa z fasetowanych kropelek i oponek zielonego turmalinu, zawieszone na maleńkiej plecionce z ozdobnych ogniwek


 

 

 

 

oraz
Small Thing
Prostsze w formie kuleczki kianitu ubrane w miseczki bali i zawieszone na karbowanych ogniwkach


 

 

 

 

A to prezent, który ja dostałam od Magdzi :) Fantastyczna filcowana brocha i ofilcowany wisiorek:







1 komentarz :

  1. que maravillas, me gusta muchisimo todos los pendientes

    OdpowiedzUsuń