4 grudnia 2012

Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych



Miło mi bardzo poinformować, iż w dniach 7-9 grudnia będzie można obejrzeć i nabyć biżuterię Lunamin, Nami, Dwa Słońca, Weraph oraz moją na naszym stoisku biżuteryjnym na Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych na MTP w Poznaniu :)

Serdecznie wszystkich zapraszam! :)

PAWILON 7A
stoisko17

(wejście od ul. Śniadeckich)

----------------------------------------------------------------
Targi, targi, i po targach ;)
A na deser fotka naszego stoiska - za stołami Lunamin i Weraph :)

4 komentarze :

  1. A o mnie ani słowa, mam nie przychodzić? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się poprawiłam ;) Wybacz przeoczenie, po nocy pisałam z jednym okiem otwartym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli dotrę do Poznania i odwiedzę festiwal, to na pewno was odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń