21 marca 2013

Nowe logo MOCCATE i Wiosenne Candy :D



Moi Drodzy!

Wprowadzam właśnie nowe logo oraz nowy system identyfikacji wizualnej dla marki 

biżuterii autorskiej 
 MOCCATE 

i z tej okazji ogłaszam
CANDY WIOSENNE!

Ponieważ nowym symbolem mojej biżuterii stał się kwiat kawy, do wygrania będzie wykonany przeze mnie ze srebra i mosiądzu wisior w kształcie tegoż kwiatu :) 



 Aby go zdobyć wystarczy polubić stronę Moccate na Facebook'u, udostępnić post z informacją o zabawie na swojej tablicy, wpisać w komentarzach nazwę swojego ulubionego kwiatu wiosennego i wyjaśnić dlaczego stał się tym ulubionym :)

Osoby, które konta na Facebook'u nie posiadają mogą zostawić komentarz pod tym postem :)

Konkurs rozpoczyna się 21 marca, czyli w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, a losowanie i ogłoszenie wyników nastąpi 1 kwietnia, czyli w Poniedziałek Wielkanocny.

Udanej zabawy! Może się wreszcie tegoroczna wiosna nad nami zlituje ;D


6 komentarzy :

  1. Bardzo ładne logo i przepiękny wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, proste, ale identyfikowalne (jest takie słowo?) logo.. Podoba mi się..
    A kwiat jest absolutnie obłędny i bardzo, bardzo chciałabym taki mieć :) Zwłaszcza Twojego autorstwa :)
    Ale się podlizałam, ha :))))))

    Moje ulubione kwiaty wiosenne to konwalie.. Uwielbiam ich zapach, delikatne kwiatuszki i dziką radość, z jaką się rozrastają zagarniając dla siebie zachłannie jak najwięcej przestrzeni w lesie/ogrodzie... I to oczekiwanie na nie - cały rok czekam, a potem tak krótko mogę się nimi nacieszyć, że cieszę się intensywnie :)))
    Rok temu kupiłam w sklepie 3 sadzonki mając nadzieję, że się rozrosną - ciekawa jestem, jak zimę przetrwały.. W tym dokupię kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A będę mogła wylosować zwycięzcę? :D:D:D
    Siostra

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślimy, pomyślimy ;P

    Tobatka - dzięki, bardzo piękna wazelina ;D Już jesteś na szczycie listy ]:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja będę losował? Mam najmniej do czynienia z biżu więc nikt nie będzie miał żalu, że nie został wylosowany :)
      T

      Usuń