1 kwietnia 2013

CANDY WIOSENNE - wyniki :)

Komisja Gier i Zakładów w składzie T. oraz Maszyna Losująca w postaci mojej Siostry ogłaszają wyniki Wiosennej Rozdawajki :D Wisior z nowym logo Moccate wędruje do Kasi Żurawik :) GRATULUJĘ SERDECZNIE :D





To jeszcze, żeby tradycji stało się zadość, kilka słów ode mnie :) Dzięki Waszym postom przypomniałam sobie, ile pięknych kwiatów przynosi nam wiosna, a o których sama zapomniałam ;) Uwielbiam konwalie, które jako dziecko zbierałam w babcinym ogródku do bukiecika na Dzień Mamy i zniewalająco pachnące dzikie leśne fiołki, których całe połacie rosły pod babcinym żywopłotem :) Kolorowe bzy, białe jaśminy, krwiste piwonie... Ale za każdym razem kiedy myślę o wiośnie, pierwszymi kwiatami, jakie przychodzą mi do głowy, są malutkie dzikie białe stokrotki. Takie stokrotki rosły na wiejskich łąkach w miejscowości, w której się wychowałam i są najmilszym wspomnieniem z mojego dzieciństwa :) Z takich dzikich stokrotek Mama uczyła mnie zaplatać pierwsze w moim życiu wianki - pachnące świeżą, budzącą się do życia przyrodą :)  

Dziękuję Wam za tę zabawę i za wszystkie zostawione komentarze :)  
Niech się mai jak najszybciej  :D

3 komentarze :

  1. Ja również dziękuję za zabawę.. Wszystkiego dobrego na świąteczny wieczór...

    A zwyciężczyni gratuluję i ciut zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ja ci szczęścia w losowaniach... Za to Kasi zazdraszaczam i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń