18 lipca 2013

The Big Day :)

Z lekkim poślizgiem prezentuję biżuterię ślubną, którą wykonałam dla mojej siostry :) Według zamówienia powstały lekkie i delikatne kolczyki oraz naszyjnik. W rolach głównych fenomenalne fasetowane kryształy górskie, jako dodatek białe perełki naturalne oraz perełki Swarovski Elements. Całość w czystym srebrze.

Kolczyki The Bride :)






Naszyjnik The Bride :)
 








 

I w komplecie :)

 







 

Jako, że byłam świadkową mojej siostry, nie mogłam nie wykonać biżuterii dla siebie ;) Do malinowej sukienki powstała bransoletka z bladoróżowych pereł naturalnych z zawieszką w kształcie serca.

Bridesmaid :)





A tak prezentowała się nasza biżuteria w całej okazałości ;)



Na deser zostawiłam kilka zdjęć na modelkach ;) Autorem foto jest nasz brat (ja je tylko wykadrowałam ;)), a pudełeczko, które posłużyło do sesji biżuteryjnej wykonała Panna Młoda :)

Foto: Mateusz Bogucewicz
Foto: Mateusz Bogucewicz

3 komentarze :

  1. Komplet jest przepiękny! Sama bym taki założyła, jeżeli kiedyś będzie mi dane :))

    http://qrkoko.pl

    OdpowiedzUsuń