21 sierpnia 2013

W roli głównej: szyja

Na dzisiejszy wieczór przygotowałam zestaw trzech eleganckich wisiorów, czyli coś dla szyi i dekoltu :) Rozwijam nowe umiejętności w technice wire-wrapping :)

Her Majesty
Lekki i delikatny, a jednocześnie bardzo elegancki :) Fasetowana kropla kryształu górskiego, maleńkie fasetowane oponki kwarcu różowego oraz fasetowana briolette i oponki granatu podwieszone w formie girlandy do głównego elementu ozdobnego. Srebro oksydowane, praca wykonana od podstaw ręcznie.







Wodospad barw
Kipiąca wiosennymi barwami kiść maleńkich minerałów, upięta do głównego elementu ozdobnego w kształcie koła. Fasetowane kuleczki i oponki barwionego kwarcu, ametystów, cytrynów, tanzanitu, apatytu, hessonitu i oliwinu. Srebro oksydowane, praca wykonana od podstaw ręcznie.






A na koniec zostawiłam najważniejszą dla mnie pracę, która pojechała do Holandii jako prezent dla pewnej bardzo bliskiej mi Osoby :)

From friends with love
Wisior złożony z dwóch części: zawieszki z motywem serca ozdobionej kuleczkami granatu, labradorytu i różowego turmalinu oraz dopiętego do niej łańcuszka z fasetowanymi kroplami różowych turmalinów. Zawieszkę można nosić na szyi, a "ogon" przypiąć do bransoletki :) Srebro oksydowane, praca wykonana od podstaw ręcznie.







7 komentarzy :

  1. Wodospad zdobył moje serducho :)
    A propos serducho też jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten w kolorowych pastelach podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, ale wodospoad skadł moje serce ;)

    Ostatni wisior też mi się podoba! Bardzo lubię taką "wielofunkcyjną" biżuterię- raz jako wisior, raz jako przywieszka do bransoletki :) świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tu nie ma przycisku LUBIĘ TO ;)
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni wisior najbardziej mnie zachwycił. Cudo!

    OdpowiedzUsuń