5 września 2013

Magiczna moc kamieni, czyli akwamaryn z ametystem :)

Zostałam niedawno poproszona o wykonanie kolczyków i bransoletki ze ściśle określonych minerałów. Kamieniom naturalnym od zarania dziejów przypisywana jest moc magiczna i lecznicze oddziaływanie ich promieniowania. O ile moc magiczna może budzić wątpliwości sceptyków, o tyle dobroczynny wpływ promieniowania na człowieka potwierdzono naukowo :) Konkretne minerały przyporządkowane są również odpowiednim znakom zodiaku. A kamienie mojej Klientki to akwamaryn i ametyst, które stały się najważniejszym elementem zamówienia.

Żeby spełnić w 100% postawione przede mną wymagania, najpierw wysłałam zdjęcia propozycji. I oczywiście nie obyło się bez kilku zmian i przetasowań ;)

Wersja pierwsza - ze srebrem i miedzią


I druga - ze srebrem i miedzianym kwiatkiem oraz różnymi długościami kolczyków do wyboru



A tak wygląda gotowy komplet: bransoletka i kolczyki z kuleczek akwamarynu i fasetowanych kropli ametystu w oksydowanym srebrze :)










2 komentarze :

  1. Piękny komplet! Jestem pewna, że Klientce było bardzo miło, gdy mogła wybrać, jak ma wyglądać jej wymarzony komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie każde zamówienie można złożyć według swoich potrzeb i wymagań :) A kolczyki nowa właścicielka zakładała przy mnie i powiem nieskromnie, że takie zestawienie barw przy kasztanowych włosach wygląda cudnie :)

      Usuń