20 czerwca 2015

Z cyklu "Kolczyki-wędrowniki", czyli słowo o tym, dlaczego i po co biżuteria Moccate jeździ z jednego końca kraju na drugi ;)

Cobalt firebirds
Niesamowicie kolorowe i energetyczne kolczyki wykonane z fasetowanych briolette kobaltowego chalcedonu oraz kiści maleńkich kuleczek minerałów: ametystów, apatytów, jadeitów, peridotów i kwarców, zawieszonych na ozdobnych sztyftach w kształcie kwiatów. Wszystkie elementy srebrne pr. 925 i 999, oksydowane i polerowane.






***

Te "ptaki ogniste" to jedna z pięciu par kolczyków-wędrowników, które przemierzyły ze mną cały kraj :) 



Powstawały w niezwykle malowniczych okolicznościach przyrody boskiego Roztocza, podczas jednego z biżuteryjnych Zlotów Na Szczycie, pomiędzy spływem kajakowym na Wieprzu, a pływaniem w Sopocie...


...wcinaniem ciasta czekoladowo-buraczanego, rogali z białym makiem i własnoręcznie ukręconych lodów malinowych, a zawijaniem sushi ;)


...by ostatnie szlify zdobyć w Poznaniu, na sesję fotograficzną pojechać nad morze i wrócić znów do Wielkopolski :) Za nami jedyne 1200km przemierzania Polski. Rzut beretem... ;)


No i po co cały ten ambaras? Ano po to, żeby oderwać się na kilka krótkich chwil od swojej codzienności i pojechać na jeden, drugi, albo trzeci koniec kraju, tudzież do jego centrum, i spotkać się z najwspanialszą ekipą biżuteryjną pod słońcem! Z dziewczynami, które poznałam online, z którymi zaprzyjaźniłam się online, i które okazały się być na tyle szalone, żeby chcieć podróżować setki kilometrów po kraju tylko po to, żeby spędzić ze sobą kilka dni w świecie rzeczywistym :) Żeby się pośmiać, podogryzać sobie, spałaszować trochę pyszności, pozwiedzać Polskę, pozawijać wspólnie sreberka, albo pozaplatać warkocze ;) Tylko po to, żeby przez chwilę pobyć RAZEM :)
Od jednej z nich dostałam taką oto zakładkę:

FOTO: www.marisella.pl
Dlatego podróżuję ja i moja biżuteria :) Bo ona, dzięki mnie, ma swoją historię, swojego ducha i wspaniałe, dobre emocje, które rozsyłam dalej w świat, wysyłając ją do Klientek :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz