26 sierpnia 2015

Kryształowy komplet ślubny

Za mną pewien ważny ślub. Ważny, bo w rodzinie. I to tej najbliższej :) Ważny również z innego powodu - przyszła (jeszcze wtedy) Panna Młoda poprosiła mnie o wykonanie dla niej biżuterii ślubnej. Że tak to ładnie ujmę, "w przedostatniej chwili" ;) W momencie, kiedy wyjeżdżałam nad morze, i kiedy moja szkatułka, zwykle pełna skarbów, świeciła totalnymi okołourlopowymi pustkami ;) Ale ponieważ "rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki" ;), będąc przelotem w Poznaniu, po kawałek srebrnego drutu wpadłam do niezastąpionej Danki z Biżuteria ze szczyptą magii, na wakacje zabrałam ze sobą najważniejsze narzędzia, a będąc już w Trójmieście wyskoczyłam do Gdyni po brakujące kryształy. I tak oto, w przerwach między bawieniem Siostrzenicy, wizytami gości, a wypadami na plażę, uplotłam ślubny komplet - kolczyki i bransoletkę, nawiązujące do kompletu wykonanego wcześniej na sesję do książki Bridelle STYLE.


Blanca crystal - to komplet biżuterii ślubnej, na który składają się kolczyki oraz bransoletka wykonane z maleńkich śnieżnobiałych perełek oraz przejrzystych kryształów Swarovskiego. Komplet miał być lekki i delikatny, dlatego zrezygnowałam z dodatkowych ozdób przy bransoletce, a bogate grona kolczyków zawiesiłam na prostych, gładkich sztyftach, jako jedyne ozdoby stosując srebrne kuleczki na ogniwach mocujących.




Dzięki zastosowaniu mniejszej ilości perełek, kolczyki nabrały większej lekkości, a precyzyjny szlif przejrzystych kryształków Swarovskiego sprawił, że pięknie rozproszone światło dodało im więcej blasku, delikatnie rozświetlając twarz Panny Młodej :)



W bransoletce również zastąpiłam większość pereł kryształkami, co nadało jej, podobnie jak kolczykom, lekkości i ulotności.


***
Dla przypomnienia - tak prezentował się perłowy komplet Blanca z naszyjnikiem, wykończony bogato zdobionymi elementami z oksydowanego srebra. Więcej zdjęć tego kompletu >>TUTAJ<<


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz