1 września 2015

Miętowo-niebieska bransoletka personalizowana

  

Zostałam poproszona o wykonanie bransoletki. Własnej, prywatnej, osobistej, według życzenia i zamówienia :) Miała być niebieska, pastelowo-turkusowa właściwie, podobna do >>TEJ<<, ale nie taka sama. Trochę inna. Z kamyczkiem w kształcie kropli i srebrną zawieszką.
Sama przyjemność tworzenia :)

Wyszperałam w moich przepastnych pojemnikach wszystkie kamienie i kryształki w odcieniach niebieskości, jakie znalazłam. Dosłałam kilka zdjęć kamieni, które mogłam zamówić. Wybór padł na 4mm, miętowo-niebieskie okrągłe jadeity, niebiesko-zielonkawe amazonity i ciemniejsze apatyty. Do tego amazonitowe i jadeitowe krople.


Jak tylko przyjechały zamówione minerały, zabrałam się do przymierzania. Bransoletka nieregularna, czy bardziej symetryczna? Kropelki dać duże, czy mniejsze? Matowe czy przejrzyste?




Moje dylematy rozwiązała Klientka :) Z kropelek rezygnujemy całkowicie, wyrzucamy z bransoletki ciemniejsze kuleczki, dajemy je na dyndającym łańcuszku, a bransoletka będzie bardziej jednolita. No i doczepiamy srebrną zawieszkę.


Jeszcze tylko inny łańcuszek na końcu i zamówienie prawie gotowe :)


Pozostało mi tylko zlutować "kanciastą" zawieszkę, dołożyć srebrną kuleczkę, zaoksydować, wypolerować i bransoletka gotowa :)



A co na to Klientka? Chyba jest zadowolona, bo napisała tak: "Olga, bransoletka właśnie dotarła :) w rzeczywistości jeszcze ładniejsza. Dzięki :)"

1 komentarz :