20 stycznia 2016

Biżuteria ślubna Moccate na Targach Ślubnych w Poznaniu

Targi, targi i po targach... 
Trochę czasu zajęło mi dojście do siebie po tym szalonym weekendzie, ale dziś już mogę napisać, że impreza była F A N T A S T Y C Z N A ! Przede wszystkim chciałam serdecznie podziękować wszystkim Odwiedzającym i zaglądającym na nasze stoisko, bo to przecież dla Was się tam pojawiamy :) Mam też cichą nadzieję, że biżuteria ślubna Moccate oraz PillowDesign przypadła Wam do gustu i stanie się przysłowiową kropeczką nad "i" na wielu tegorocznych ślubach, błyszcząc w uszach i na dekoltach niejednej Panny Młodej :) Nawet nie macie pojęcia, ile radości sprawia mi podpowiadanie Wam na żywo, jaki typ albo model dobrać do kroju sukni i Waszej osobowości. I żadne zmęczenie mi tej radości nie odbierze! Zatem, do zobaczenia na następnej imprezie, tym razem w Krakowie!

Stoisko Moccate i PillowDesign na Targach Ślubnych w Poznaniu. Fot. Gosia Sowa i Kasia Grynda

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz