3 stycznia 2017

Nadszedł czas pożegnania


Moi Drodzy Czytelnicy!

Życie tak się zazwyczaj układa, że coś się kiedyś zaczyna, i coś się kiedyś kończy... 

Dla mnie nadszedł czas rozstania z biżuterią. Nie wiem jeszcze, czy będzie to rozstanie na zawsze, czy tylko na pewien czas, ale jest mi ono w tej chwili bardzo potrzebne. Dlatego też strona

www.moccate.pl 
przestaje funkcjonować, a blog wraca na adres 

www.olga-handmade.blogspot.com

Dla tych z Państwa, którzy chcieliby stać się posiadaczami jakiegoś elementu mojej biżuterii, utworzyłam na Facebooku album z ostatnimi pracami, w których jestem posiadaniu. Wszystkie prace zostały przecenione, a rabaty sięgają 60%. Album znajduje się tutaj:

<< KLIK >>
Mi już pozostaje tylko podziękować Wam wszystkim za te kilka lat biżuteryjnej przygody i życzyć sobie, abyśmy spotkali się kiedyś ponownie w wirtualnej (lub realnej ;)) rzeczywistości :)

Olga Bogucewicz,
Moccate

1 komentarz :